Jobba hos oss

Vill du arbeta för en bättre och mer demokratisk skola? Här lägger vi upp tillgängliga tjänster hos oss på Elevernas riksförbund när de dyker upp!

Utbildningssamordnare

Text

kommunikatör

Vi söker nu en kommunikatör med ansvar för att driva och utveckla Elevernas riksförbunds kommunikationsarbete. Har du ett intresse för utbildningsfrågor och vill arbeta med att lyfta fram elevers röst? Då ska du söka till tjänsten som kommunikatör!

vikarierande regionsamordnare

Elevernas riksförbunds regionsamordnare är under våren 2022 tjänstledig på deltid och vi söker nu en vikarierande regionsamordnare med delat ansvar för våra tre regioner. Denna tjänst erbjuder en variation av arbetsuppgifter och ingen dag är den andra lik. Låter det intressant?

PROJEKTASSISTENT

RAISE YOUR VOICE är Elevernas riksförbunds –  utbildningshelg under valåret, en nationell utbildning där unga engagerade i skolfrågor tillsammans kan stärka sina röster. Nu kan du vara med och arrangera årets träff genom att söka till tjänsten som projektassistent! Som projektassistent bistår du projektledare i planering och genomförande av projektet.