regionskongresserna 2021

anmäl dig till regionskongressen 2021

Du har makten!

Varmt välkomna att anmäla er till regionskongresserna 2021. Delta på regionskongressen för att vara med och bestämma vad regionen ska jobba med under det kommande verksamhetsåret. Vad tycker ni att regionen ska göra i år? Ska regionen ha fler medlemsträffar? Hänga mer ute på skolorna med er medlemmar? Hjälpa er förbättra skolmaten?

Elevernas riksförbund - VÄST

Datum och tid: 3 mars, 09.00-12.00

Elevernas riksförbund - SKÅNE

DATUM OCH TID: 17 MARS, 13.00-16.00

Elevernas riksförbund - STHLM

DATUM OCH TID: 31 MARS, 09.00-12.00

FÖRTROENDEUPPDRAG

Vill du vara med och bidra till att Elevernas riksförbund når ut och ger stöd till fler elever i just ditt län? Vill du bli en stjärna på att engagera elever eller planera och genomföra event? Vill du utveckla dina kunskaper kring arbete i projektform och inom styrelsearbete?

Nu söker Elevernas riksförbund förtroendevalda till sina regionala styrelser (STHLM, SKÅNE och VÄST) för verksamhetsåret 2021! Vi söker dig som vill vara med och driva organisationen framåt samt anordna ett par regionala evenemang för att lyfta, sprida och engagera elevers organisering i din region. Uppdraget sträcker sig under ett års period och inleds med en digital utbildning.

Du behöver inte ha någon förkunskap för att kunna söka uppdragen då du kommer att få lära dig under årets gång! All erfarenhet du samlar på dig kommer att vara till stor fördel i ditt framtida CV och du kommer att få ett intyg efter avslutat förtroendeuppdrag.

Elevernas riksförbund – VÄST: https://ebas.elevernasriksforbund.se/registrations/add/104

Elevernas riksförbund – SKÅNE: https://ebas.elevernasriksforbund.se/registrations/add/103

Elevernas riksförbund – STHLMhttps://ebas.elevernasriksforbund.se/registrations/add/102